Osijek : Studio HS internet, 2020.
Materijalni opis
515 str. : graf. prikazi ; 25 cm.
ISBN
978-953-8198-43-4
Bibliografija: str. 490-508.

Ako žele biti uspješni u svom poslu, menadžeri u sadašnjosti, a još više u budućnosti, trebaju imati znatno veća znanja i vještine, osobito ona koja su izvan sadašnjih, standardnih okvira usko shvaćenog menadžmenta. To su brojna znanja i vještine iz različitih multidisciplinarnih područja, od kojih ona iz psihologije i sociologije imaju visoko rangirano, smatra se primarno značenje. Menadžeri ne trebaju, ne mogu i ne smiju biti samo psiholozi odnosno sociolozi, niti ulaziti dublje u ta područja. Oni moraju učiniti radikalan zaokret u stjecanju znanja i vještina, koja su im potrebna u učinkovitijem upravljanju ljudskim i organizacijskim resursima. Nadamo se da će i ova knjiga svojim pristupom, menadžerima i onima koji će postati menadžeri, barem malo u tome pomoći i biti na korist.
Knjiga je namijenjena prvenstveno studentima na dodiplomskim, diplomskim i poslijediplomskim studijima poslovne ekonomije koji izučavaju kolegije iz područja upravljanja ljudskim resursima, organizacijskog ponašanja, motivacije zaposlenika i menadžera, uspješnosti poslovanja organizacija te svih drugih sastavnica studijskih programa menadžmenta, koji će imati prigodu naučiti jedan sasvim novi pristup upravljanju ljudskim resursima i ljudskim kapitalom. Namijenjena je i studentima ostalih dodiplomskih, diplomskih i poslijediplomskih studija, koji se iz sadržaja knjige mogu informirati o osnovnim znanjima iz područja menadžmenta, psihologijie, motivacije, emocije i uspješnosti poslovanja. Namijenjena je i svim razinama menadžera u privatnom i javnom sektoru, za oplemenjivanje i razvijanje njihovih menadžerskih sposobnosti, znanja i vještina.
Za praktičnu uporabu i vježbe, knjiga donosi 35 testova iz područja motivacije i emocija te više primjera stimulativnih sustava motivacije zaposlenika i menadžera u različitim djelatnostima

Ključne riječi
Inv.br